söndag 21 november 2010

Har haft en helt okej helg...i fredags var Jompe iväg på konsert...Bullet fr my vallentine...han var där med Maries sambo Magnus..de hade nog haft det bra...Marie och jag hade det i alla fall...vi fixade hemmagjord pizza och drack cider och vin...tjöta lite strunt och hade det allmänt lugnt...

igår åkte familjen in och köpte present till lilla mams och skor till Jompe och mej...det var nog 15 år sen jag köpte riktiga vinterskor såna där varma skor inte bara snyggskor...de här var kanske inte de snyggaste i affären men de kändes bra på mina problemtill fötter och de var varma så det fick bli dem...så mötte vi upp svärfar och Helena,, han ville veta vad barnen önskade sej i julklapp så vi kollade i leksaksaffären och visade lite så han hade lite att välja på.

idag blir det lugnt Jompe fixar lite i källaren, tar in ved och och sånt, jag tvättar och plockar lite....

ska laga en av mina favoriträtter idag...lax i ugna och en SUPERGOD sås....inte det minsta nyttig men skit i det....får vara nyttig en annan dag....

2 kommentarer:

Lilla jag sa...

Låter ju som en perfekt söndag med god mat också. Å jag håller med dig att nyttig får man vara en annan dag =)

Ina sa...

Marcus o Kristian var nöjda med konsterten.
Hoppas allt är bra med dig *kram*