onsdag 24 november 2010

Var ju hos läkaren förra veckan för mina handleder...nu ringde han och kollade läget...jo jag har ju fortfarande ont, men inte SÅ ont som förra veckan..så frågar han om jag var förkyld förra veckan när vvi tog sänkan....nä..för den var förhöjd....har du någon reumatiker i släkten...nä det tror jag inte..inte vad jag vet....
Nähä då vill jag att du kommer in om en månad och tar en ny sänka så får vi se hur det ser ut då....

så skoj det var då, vaddå sätta griller i huvudet på en.....ja ja vi får se, ska ringa till dem som ska fixa skena till mej idag och se om man kan få en sn ganska snart.....

1 kommentar:

Unknown sa...

Ahh.. låte inte alls kul, men du, dem vill bara försäkra sig om det.. Bra att dem följer upp och engagerar sig..viktigt att hitta "(om det är nåt) i "tid "
Jag har en reumatisk sjukdom som heter MB Bestreew.. Det är det knappt nån som märker.. Eller hur.!?
Livet går på , man får göra det bästa av situationen och inte göra det till en grej. Du ska se att du fixar detta. Jag tror på dig Anna.
Kraaam