tisdag 16 november 2010

Just nu är jag nog inte världens bästa och roligaste bloggare men så får det vara just nu...

Här händer inte så mycket mer än att barnen är sjuka till och från, just nu är det Novas tur att vara snorig och hostig och Jompe har oxå vart hemma igår och idag...hoppas bara att det försvinner till nästa vecka..då ska vi försöka åka ner till kära lilla mamma...hon fyller år så då vill vi ju gärna åka ner...

igår var jag och skulle klippa mej...hade inte en aning om vad jag ville göra men det slutade med att jag klippte av mej nästan allt...eller det mesta i alla fall....jag är hysteriskt nöjd...så fint blev det!!!! Så TACK Markus!!!!!! Hana tyckte dessutom att det var dags för en ny färgning oxå....men det har ja gju inte direkt råd med nu...har ju inget jobb för tillfället och det börjar närma sej julklappsinhandling....men det kanske går att lösa ändå.......vi får se.....

Nu börjar det likna nåt i tvättstugan oxå...var en runda på ikea i helgen för lite mer inköp dit....men än är det inte helt klart men det kommer väl...tänkte se om man kanske till och med kan tvätta där idag...får väl städa lite där först.....

3 kommentarer:

Emma sa...

ååå allt ska verkligen kosta pengar!!¨
men din friss va skit snygg Anna :)
få ses snart nu igen=)
kram

Ina sa...

Du passade verkligen i den nya frisyren. Hoppas att det kommer in jobbtimmar snart för dig.

Unknown sa...

jätte fin i håret blev du.. kan tänka mig att det kändes luftigt å gott.
Ja visst kostar det å renovera.. men kul när allt blir färdigt.

kram kram