måndag 1 november 2010

Ja men jo då är jag tebax...

helgen ja..i lördags åkte vi i väg med en av Felicias bästa vänner....Ella och hennes familj, vi åkte till Leos lekland...ett helt underbart ställe!!! Shit va kul det var... Ella och Felicia klarade sej helt själva större delen av tiden...när det var nåt så kom de till oss...det var så roligt att se dem...så Sara och jag hade kolla på de små medans killarna hade smygkoll på Felicia och Ella...sen byttes vi av....så Leos är helt klart MYCKET BÄTTRE än lek och buslandet i Gbg....så dit styr kosan många fler gånger...och så bra att det är så nära oxå!!! tänkte vi skulle testa det nya i alingsås oxå nån gång....så hela lördagen gick åt till det sen igår hade ajg ont i hela kroppen och trodde väl att det var för att jag faktiskt hade rört på mej under lördagen....men i går kväll insåg jag att det ju faktiskt var feber....så där låg jag i natt med 39 graders feber trots att jag hade tagit tablett någon timmer tidigare...och mådde illa...SKOJ......NOT.....

Igår var även Felicia på barnkalas hos sin kompis Liv...och hon hade haft kanonroligt!!! Jag fick ju som vanligt inte va med....jag frågade henne om hon ville att jag skulle va med (eftersom hon inte har varit hos Liv innan) så här lät vårt smatal...

- Felicia hur vill du att vi gör? Ska jag stanna kvar eller vill du vara där själv med kompisarna?
-....MMMM..... tystnad..... MMMm jag skulle nog helst vilja vara där själv mamma....
- Hihi ok......

så söt...va mycket det händer på lknappt ett år...i jaurari när hon var på ett annat kalas fick jag ABSOLUT INTE gå därifrån!! så härligt när de börjar klarar sej lite mer själva....när de inser att de ju faktiskt kan vara utan mamma!!!

Inga kommentarer: