onsdag 5 maj 2010

Då var det onsdag igen...shit va tiden går fort....i helgen hoppas vi att vi får hem vårna husvagn som vi ska köpa....det är en gammal skrutt men det blir nog bra ändå.... ska tvätta den och städa ur den innan nästa helg så ska vi på en provtur om det blir som vi tänkt oss....vi får väl se....

Har glömt berätta om de där roliga kommentarerna som verkar bara ploppa ur munnen på Felicia nu för tiden....

Vi kommer till förskolan, hoppar ur bilen och släpper ut Felicia för att sen gå runt och släppa ut Nova....när vi kommer runt säger Felicia...
-Men mamma!! Det är nåt fel på bomsarna.....(bromsarna)...
-Va sa jag...va sa du?
-Det är nåt fel på bomsarna!! De är alldeles sneda!!
-Va, sa jag.....vaddå? Så tittar jag dit hon pekar...Så ser jag, hon pekar på däcket....det STÅR snett!! Det var det hon menade med att bomsarna va sneda!!
Goding!

En annan dag var vi på jysk...så går hon lite efter mej och Nova.....så säger hon...
-Men mamma! Har du hört.....A LÖV JO.....(I love you)...Jag har försökt lära henne säga det förut men hon har inte vart intresserad och inte velat försöka...så det har inte blivit nåt av det....så nu kom det!!! SÅÅÅÅÅ go!!!!

1 kommentar:

camilla sa...

Ååå husvagn är livet grattis! Vi började också med en äldre vagn. Vi åker också över kristihimmel, men vart har vi inte bestämt ännu.

Mysiga kommentarer ifrån dottern!