fredag 7 maj 2010

Rörande överrens...

Nu för tiden är det inte ofta vi är så överrens när det handlar om inredning, när vi träffades var vi toköverrens, vi kunde sitta och titta på samma sak i ikea-tidningen...men så ändrade jag stil...fattade tycke för den där romantiska shabby chic-stilen...men inte han...jag vill ha allt vitt vitt vitt....men det vill INTE Jompe....
Jag kan tycka att nu måste vi göra nåt åt det där eller det där.....men det tycker inte han.....

Men nu när vi fick hem husvagnen, så så har jag kommit med massa förslag på vad vi kan göra med den för att fräscha upp den, och han verkar vara med på allt ajg har sagt...hittills....men det hinner väl ändra sej....
vi får se hur det slutar....

Nu ska vi titta på Avatar så nu lägger jag ner för kvällen....

1 kommentar:

camilla sa...

Men nu blev något galet tryckte på fel knapp, skulle INTE rapportera något...

Hade skrivit massor här...

Såg eran pärla, skoj att du ska piffa till henne, få sin egen prägel.

Lycka till med piffet. Önskar er många härliga helger i vagnen!