fredag 21 maj 2010

Ja vi var ju sjuka alla utom Jompe så vi har varit hemma hela veckan...men igr och idag har vi börjat bli lite mer som männsikor...min hals har slutat värka och barnen är lite piggare....tidigare i veckan har de varit pigga på dagen men sen varit helt slut... igår sov de i fyra timmar så nu har de nog hämtat sej lite....

så på måndag är det dags att börja jobba igen...härligt....visst är det mysigt att vara hemma med sina barn men både de och jag behöver lite annan stimulation oxå....så de tycker nog att det ska bli roligt på måndag igen....

I helgen har jag inte en aning om vad som händer....kanske ska hitta på nåt...träffa några vänner eller nåt....nu ska man ju inte smitta längre heller s det ska ju funka!!

vi får se vad som händer.....

vad händer i helgen för er då?

3 kommentarer:

Ina sa...

Fredag kväll så blir det bara fredagsmys för mig och Linus. de andra är borta.
Så på lördag o söndag är det jobb igen.

Lilla jag sa...

Här blir det Skara Sommarland imorgon...så jag håller tummarna för sol =).
Vi kanske kan ses snart! Kram

Emma sa...

Kom på tuppewearparty på söndag kl 5 hos mej om du inte ha ngt å gö.. ba gö å ses :)
kram Emma