lördag 1 maj 2010

Göteborg

Igår hade jag en helt underbart härlig dag i göteborg...Syrran och hennes sambo Anders var där för att hälsa på några vänner och så passade vi på att träffas...jag åkte dit efter jobbet. Parkerade i Nordstan och efter lite strul där med parkering och sånt gick jag till viktoriapassagen och mötte upp syrran och Anders och deras vänner Marika och Robert...Syrran och jag hade bestämt att vi skulle kolla lite kläder så vi gick tillbaka till Nordstan och började fönstershoppa...sen mötte vi upp med Anders igen och forstatte fönstershoppandet en stund sen bestämde vi att vi skulle åka hem till Marika och Robert. Där stannade vi inte länge, men SHIT va FINT de har det i sin lägenhet!!! Högt till tak och gamla stuckaturer kvar och vitt vitt vitt!!! Supersnyggt!!
Vi åkte vidare till Gothia towers för att se om det fanns nåt bord ledigt på heaven 23, en vild chansning, men det var fullt så vi bestämde oss för att sätta oss nere i baran eller vad man ska kalla det. Så där hamnade vi och satt och pratade en stund käkade den berömda räkmackan som så många pratar om...och ja den var rikitgt god!!

sen var det dags för mej att åka hem och de andra skulle åka hem igen...så det var kram hej då och så fortsatte vi åt var sitt håll....

Var precis vad jag behövde! Komma iväg och bara vara jag!! Så nu har jag laddat batterierna lite grann...

2 kommentarer:

Ina sa...

Åh vad mysigt det där lät.
det är som du säger man behvöer verkligen komma ifrån sina vardagssysslor imellanåt.
Visst är de räkmackorna såååå underbara.
Ha en mysig 1 Maj *kram*

camilla sa...

Å lyckos dig vara iväg så & räckmackan visst är det gudomligt god!! Ha det gott!