torsdag 9 december 2010

Ett ögonblick...

Hmmm....När jag läser den meningen så tänker jag på nåt stort ögonblick, nåt man aldrig kommer att glömma......det finns många ögonblick i mitt liv....många roliga och många mindre roliga och sen några enstaka som man bara inte vill behöva uppleva...

Det senaste stora ögonblicket i mitt liv tänkte jag ta här...det är ett som inte är av det roliga slaget...det är det värsta ögonblicket i mitt liv....det var i somras...när jag fick vet att min älskade mamma har cancer....en form man inte kan göra nåt åt....min MAMMA lixom...hon som alltid har funnits där för mej och som älskat mej trots alla mina dumheter jag har hittat på ....

Kommer nog aldrig att glömma när jag fick veta...var på väg ner från min syster i E-tuna, vi skulle ner till mamma för att ha lite semester....vi visste att hon skulle till läkaren, så jag ringde och pratade med min bror...han berättade och hela min värld började snurra....vi kom ner till slut och faktiskt trots beskedet eller kanske på grund av det hade vi en jättemysig vistelse hos mamma i somras...vi umgicks hos mormor och badade och fikade och hade det gott...låter kanske lite bisarrt, men jag tror vi alla behövde det....

1 kommentar:

christine udding sa...

Hej. Tack för kommentaren i min blogg. Limmet jag har använt på rosorna är ett vanligt pappers lim. För att få till den skimrande glansen på rosorna så har jag blandat perfect pearls med vatten i en sprayflaska och sedan sprayat på. för att få ännu mer glitter effekt så har jag använt distress glitterlim. Må så gott.Kram christine/tyrasmatte