fredag 3 december 2010

Mina föräldrar

Mina föräldrar är skilda sen länge. Har för tillfället ingen som helst kontakt med min pappa då han har valt att inte ha någon kontakt...(lång historia)Men som liten och under min uppväxt hade jag kontakt med honom och var varannan helg hos honom fram till ungefär i 15 års ålder då det inte var så roligt att vara där längre....

Min mamma har jag ju bott hos då och har haft en bra uppväxt och barndom...har lärt mej bra värderingar och jag har blivit älskad för den jag är. Mamma har alltid jobbat som dagbarnvårdare och det var kanske inte alltid roligt framför allt inte när man blev äldre men som yngre var det ju perfekt, man hade alltid en kompis att leka med.

Idag har jag som sag tingen kontakt med pappa men skulle väl i grund och botten vilja det men frågan är om det skulle funka....

Min älskade mamma jobbade fram till i våras då det kom fram att hon var sjuk, hon hade gått med värk länge men först i sommras fick vi reda på att det var cancer....så nu kämpar hon med den sjukdomen.

ÄLSKAR DEJ MAMMA!

1 kommentar:

Maria sa...

Hej på dig. Hittade din blogg när jag kikade över bloggar Alingsås. Kul med någon nära sig att kika in hos. Bor själv i Alingsås, Dammtorpet. Kika gärna in till mig om du har lust på Marias Hörna