fredag 30 januari 2009

Frisören

Japp som sagt, jag var hos min frisör idag...det var evigheter sen jag klippte mej. Jag hade en tid innan jul men den fick jag hoppa över....ekonomiska skäl, som det brukar vara....Men nu nu kunde jag åka dit. Hade ju ganska långt hår innan men hade bestämt mej för att kapa av en del...och det blev nog 20 cm i alla fall och jag är jättenöjd!!



Den rackaren lurade i mej att han skulle flytta till LA och börja jobba där....han skrev det på facebook men, det visade sej at han bara lurades....fick lite smärre panik...har haft lite svårt att hitta en bra frisör som jag trivs med sen jag flyttade hit. Jag hade en frisör i blekinge som jag stormtrivdes med, så det gjorde det lite svårt för mej att byta. Men nu har jag fastnat och då blir jag lite rädd när han säger att han ska flytta....Så det var skönt att han bara jävlades....

Men han kan vara lite lurig så man vet väl aldrig...

annars har det inte hänt så mycket idag så vi får se vad som händer i helgen...
ska till svärmor och gratulera henne imon sen ska det väl vara babysim på söndag...vi får se....



1 kommentar:

Ina sa...

Om man klipper sig så måste man lägga upp en bild oxå. ;-)