tisdag 27 januari 2009

Sjuk!

Va jag blir trött!!! kan man aldrig få vara frisk....eller jag kanske inte ska gnälla, jag har inte varit sjuk men min familj har varit i snart 10 veckor...men nu när jag ABSOLUT inte får bli sjuk så blir jag det....och som vanligt är det ONT!!!!!!!!i örat som visar sej mest....

Jag vill ju inte va sjuk nu då jag snart ska med på en kompis förlossning (tror jag har sagt det innan) och hon är beräknad till den 31 januari!! Fan hoppas jagblir frisk tills dess...stackaren, pratade lite med henne i nu ikväll och hon sa att hennes man är också på gång att bli sjuk!!! Hon som är SÅ rädd inför förlossningen....

Vi får väl se hur det blir...
HOPPAS HOPPAS HOPPAS!!!


See ya!


1 kommentar:

Västgötskan sa...

Usch, stackarn. Jag förstår att det känns lite jobbigt med de förutsättningarna...