onsdag 14 januari 2009

Har så ont!!!!

Nu börjar jag tröttna på att aldrig kunna träna, i vanliga fall har jag problem med fötterna på ett sätt som inte går att göra nåt åt mer än genom operation så det har jag väl medvetet dragit mej lite för men nu räcker inte det tydligen. Nä för nu körde nageltrånget igång ordentligt!! En inflammation i stortån kan stoppa vem som helst....kan ju fan knappt gå!! Och jag som hade tånkt att nu jäklar är både jag och sambon friska så nu kan vi komma igång igen...men NEJ!!! Så nu passade han den lille lymmeln på att kila ner och träna när barnen har lagt sej...SÅ tråkigt!!!

Nåja jag får väl gå så här ett tag....

Felicia min lilla pärla! Hon gjorde det igen! Kissade på pottan!! Så duktig hon är....hehe va fånig man är med det där, men när de är mindre så är det ju fler framsteg oftare än när de blir äldre så när de gör sina framsteg så blir man ju helt salig!!

Om ni skulle ha en vän med på er förlossning vad skulle ni vilja att hon tänkte på och hjälpte till med? Har funderat lite på det där....
Har faktiskt funderingar på att gå en kurs för att bli Doula! Funderade lite på barnmorska men fan det var ju hur många års pluggande som helst så det kändes inte som en grej för mej...vill ju att saker ska hända NU!! Tänkte ju plugga till förskollärare till hösten och om m an är doula så kan ju det hjälpa till lite i ekonomin tänkte jag, för vad jag kunde se så tar en doula mellan 3-6000 per barn så att säga!! Plus att man slipper ta den där medicinska delen så att säga...finnas där mer som stöd passar nog mej mer....
Vi får väl se.
Nu ska jag passa på att äta lite innan lillan vaknar igen...
ha det bäst

2 kommentarer:

Ina sa...

shit, hade ingen aning att man tjänar så mycket på att vara det. Få pratas vid väldigt snart om utbildningen.. *kram*

Singelpappan sa...

Minns när mina barn var i 2-årsåldern och hur häftigt det var. :-)

Fin bild !