torsdag 29 januari 2009

MARDRÖMMAR!!!!!

Usch och fy vad jag mår dåligt....läste innan idag om ett litet barn inte mycket yngre än min dotter som hade blivit VÅLDTAGEN och MÖRDAD så var där en länk där man kunde gå in och se ett tv repotage om det hela och jag klarade bara titta en iten kort stund sen mådde jag illa!! Hur kan man göra så med ett lite barn....VARFÖR gör man så mot ett litet barn?? Jag förstår inte....

Jag läste det här tidigare idag men jag kan fortfarande inte släppa det..det sitter som klistrat på min näthinna, tänker på det bara jag ser min lilla dotter...hur kan man!!

Inte nog med det, i förrgår såg jag på Oprah och såg där en mamma som berättade om hur hon hade glömt sin lilla dotter i bilen HELA dagen i 35 graders hetta, frågan är hur varmt var det då inte i bilen? Den stackars flicka satt i bilen i 8 timmar och när någon väl hittade henne och sprang och sa till mamman var hon givetis död!!
Mamman menade på att hon vanligtvis inte körde barnen till dagis men denna dagen skulle hon köra den ena dottern och gjorde ett ärende innan hon åkte till dagis men glömde sen av att hon hade dottern där..så hon åkte diret till sitt jobb....
En sönderstressad mamma, för mycket att tänka på. Hon var självklart helt förkrossad....jag kunde inte se klart det heller....mådde så dåligt....

Nu kan jag till viss del förstå att man är glömsk som arbetande mamma och ska hinna med allt och så men ÄNDÅ....HUR kan man glömma att barnet är med i bilen...HÖRDE hon inte henne, eller SÅG hon inte henne när on ppnade bakluckan, vilket hon sa att hon hade gjort, och på lunchen berättade hon att hon hade PRATAT om sina fantastiska barn...Inte ens då kom hon på det....vet inte hur man ska tackla det där.....

Det är nog för att få MARDRÖMMAR i veckor framöver!!!!!

1 kommentar:

Västgötskan sa...

Så jävla grymt...! :-(