onsdag 22 juli 2009

ÅÅÅÅÅHHHHH!!!!

VA IRRITERANDE!!!!! Nu har jag gått länge och letat efter Novas nya skor....hon hade inte haft dem länge alls när vi flyttade men så bara försvann de...Fan de var det enda par gympaskorna hon hade som passade sen hade hon ett par foppa, men där försvann EN sko...så hon har fått skolös ett tag nu...lite tråkigt då hon gärna går själv....men nu har man burit på henne....anyhow....nu var jag på Allum igår och skulle fönstershoppa lite...och köpa ett par nya skor till henne...så jag hittade ett par som jag gillade som hade ett vettigt pris oxå...

Saken är den att jag har gått och dragit mej för att köpa ett par till för att jag VET att om jag gör det så hittar jag de gamla...men nu sa jag att det SKITER jag i nu, hon måste ha ett par skor......

Köpte skorna, kom hem och hann vara hemma i två timmar...så av en slump kollar jag en korg på hatthyllan...och vad ligger där då!!!!! Hennes FÖRBANNADE skor!!!!
Typiskt...nåja nu har hon i alla fall skor så det räcker ett tag.

Samma är det med den gamla boxen till tv:n...vi KAN INTE hitta den!! Boxen i sej behöver vi visserligen inte...men kortet! Så har vi sagt likadant...att går vi nu och beställer ett nytt kort så kan du ge den fan på att boxen kommer fram!!

Så nu är vi utan tvkanaler istället...funkar ganska bra faktiskt....för att vara oss....hihi

2 kommentarer:

Suzan sa...

Man kan aldrig få för många skor ;)

emma sa...

haha.. som de brukar vara me de mesta :)
vill ni bli av me lådorna kanske ?;) nu e vi iaf hemma dgarna som kommer =)
kraam