tisdag 14 juli 2009

Några dagar sen jag skrev nu men vi är ju på semester i Blekinge så det blir gärna så...har varit inne och kollat andras bloggar men inte skrivit nåt på min egna....

Är som sagt i blekinge hos min mams och bara njuter...åkte ner i fredags och i lördags var det Tosia bonnadagen som gällde, det är en marknad som varar hela helgen men vi var nere med barnen och mamma på lördagseftermiddagen. Vi köpte ett häfte med kbiljetter till Felicia men hon vågade inte åka så de fick vi sälja sen...synd men det är så det är...
Det dumma var bara att jag kunde sparat dem för på kvällen ringde brorsans son och frågade om jag ville åka ner till stan med honom på söndagen för att åka lite så det gjorde jag, då hade jag kunnat använda dem men men....det funka´ ändå.....

Annars åktevi till en loppis som är varje söndag på sommaren, den är nere i brunnshallarna...vill alltid dit men hittar sällan nåt där....ska nog gå utan barn och sambo nästa gång...kunna gå i lugn och ro....

Igår gjorde vi inte så mycket på förmiddagen, vi väntade väl lite på att en gammal kompis till mej skulle dyka upp men det gjorde hon aldrig så...nu vet man vad som gäller.....
anyhow....på eftermiddagen åkte vi ner till stan för att träffa en annan kompis från oldtimes....alltid lika roligt! Och nu är hon dessutom gravid så nu hade hon lite undringar och funderingar omkring det...så jag försökte svara och hjälpa henne så mycket jag kunde. Sen var det hem och käka lite och glo lite på tv sen var det sängen....idag ska vi bort till mormor en rund innan vi åker vidare, ska ner till Eslöv idag och träffa min kusin Jennifer och hennes blivande make Sven och deras lilla son Oscar...ska bli jätteroligt att träffa dem, jag har inte träffat henne sen Felicia var tre månader gammal...hoppas på att få träffa hennes syster oxå innan vi åker hem, henne har jag inte träffat på säkert 15-20 år....shit va gammal jag är....när man kan säga så....

hehehehe är det dax för en ålderskris nu eller?.....Näpp jag hoppar nog över det....
Får se när jag kan kika in igen med lite bilder och sånt...

2 kommentarer:

Ina sa...

Låter som en lyckad semester

Västgötskan sa...

Vi klassificerar nog till att kunna säga: "Shit vad gamla vi är". Tyvärr... ;-)

Låter som en skön semester i det stora hela. Enjoy! :-)