fredag 31 juli 2009

Byta stil nu då?

Jag har ju som många vet väldiga problem med mina fötter....har varit hos olika läkare som har sagt olika så jag har lite gett upp lixom...en stund....orkar inte ta tag i det nu, men så måste jag ju ändå ha skor! De enda jag kan gå i utan problem är foppa tofflorna!! Och nu när det börjar dra sej mot hösten så känner jag att SHIT dem kan jag ju inte ha i höst!!! Vad ska jag göra?

Har varit och kollat på andra skor som det är sagt att de ska vara bredare än vanliga, för det är vad läkarna har sagt, breda skor som inte är helt platta!!! men de har alla varit fel, har inte funkat ALLS!!!!!!

Men vi gick i alla fall in i en sportaffär idag och kollade lite och så haffade jag en stackars tjej...jag berättade lite kortfattat om det hela och hon försöker verkligen hjälpa mej hitta ett par bra skor....hon kämpade på bra...vi hade nästan gett upp när Jompe sa, men du ska inte prova de där skorna där borta då? De är visserligen platta men de är ju VÄLDIGT breda jämfört med alla andra skor...
-Ja jo visst jag provar, de är ju snygga mä....
Sagt och gjort, jag provade dem och de funka!!!!!! Jag känner fortfarande av ontet men inte som innan!! Men så var ju problemet att de är helt platta!! Precis vad de sa att de inte skulle va...så vi la i en sula som höjer hälen lite....och ja jo med en sko som är lite större så funkar det nog....jag ska gå med dem lite här hemma och känna efter, funkar det inte så fick jag lämna tillbaka dem....

så nu hoppas vi!!!

Problemet...eller om det nu är ett problem.....i alla fall....det är inte den vanliga gympaskon, jag köpte....utan ett par DC...SKATESKOR!!!!!!!!!!!!!
Betyder det att jag måste bli skatare nu då? Eller funkar det ändå? ;-) haha kan ju bli kul!! Jompe tyckte att nu får du köpa bräda oxå!!! EEEEHHHH NÄ!!!!!!

här är de i alla fall.... vad tycks?




HAHAHAHAHAHAHAHA
googlade DC Shoes:

Från Wikipedia

Damon Way och Ken Block startade DC Shoes (DCSHOECOUSA) 1993. Märket har växt och är nu ett väldigt populärt märke. Populariteten är dominerande i dom yngre mål grupperna, 6-15 år

2 kommentarer:

emma sa...

schyssta skor :)

Ina sa...

De var ju jättesnygga. Älskar att gå i sådanna skor.