fredag 3 juli 2009

Idag blev det inte gjort så mycket här hemma, jag satte upp lite tavlor och hyllor i barnens rum men sen var det mest för varmt....

När jompe kom hem så satte vi igång att klippa gräset och lagom tills vi var NÄSTAN klara började det störtregna!!!

Så jag har sprungit in och ut med tvätten här för jag håller på med en stortvätt, har inte blivit så mycket med det nu när man har hållt på med ner och upp packning så det var inte så mycket rent och vi ska ju packa imon för vår lilla tripp till astrid lindgrens värld.... så det får bli torktummlaren i alla fall imon...och om vädret är bra så blir det även torkvindan....mycket tvätt blir det....

VI skulle ju ner till blekinge mä efter vimmerby men vi bestämde oss för att åka hem först, har ju hunden med, vi tyckte det var lite synd att binda upp någon så länge med honom så vi åker hem några dagar sen åker vi ner lagom till helgen då det är Tosia Bonnadan där nere....för er som inte vet så är det en stor marknad som så många andra bara blir mindre och mindre och sämre och sämre för varje år. Men nu har jag inte varit där på några år så nu tyckte jag det kunde vara kul att kolla läget. Om inte annat för att komma ut och kanske träffa på lite folk.

Nu gott folk ska jag ta mej en kebabrulle oh en läsk och bara götta mej

ha det bäst kära läsare....

3 kommentarer:

Suzan sa...

hoppas du njöt av maten, ha en trevlig kväll!

Ina sa...

åh vilken underbar kvällsmat.
Få se till att komma till er snart.
Längtar efter er och Philip pratar om Flisa *kram*

Anonym sa...

Hoppas ni får det trevligt på eran tripp