söndag 19 juli 2009

Det blir inte så mycket bloggat nu för tiden känner jag....dels är det väl för att Jompe är hemma och man inte sitter SÅ mycket vid datorn då plus att vi som sagt försöker fixa iordning så mycket som möjligt här hemma...nu har vi i alla fall fått någon sånär ordning i vardagsrummet...det blir kanon!!!! NÄSTAN precis så som jag vill....måste ju låta honom få bestämma lite....;-) fattas fortafarande lite grejor på väggarna men det gör inte så mycket...lekrummet är det likadant med...men det får vänta lite tror jag...hallen var det inte så mycket att göra med utan bara sätta upp lite krokar och så...sen ska det in en annan hallmöbel men det får vi ta när jag hittar en sån jag vill ha på nätet för ett bra pris...

köket fattas det lite hyllor men annars är det som det får vara tills jag har övertalat honom att det måste bli vitt där oxå..hihi...

rummen uppe.....Novas är i princip klart...ska upp någon vägglampa och en liten expedithylla bara....Felicias rum behöver en garderob och en expedithylla och lite lampor....vårt rum är oxå i princip klart....känns skönt....att det börjar närma sej slutet...på det här uppe i alla fall....att källaren sen ser ut som ett bombnedslag är en sak vi inte behöver prata om....suck...får ta det någon gång oxå.....

2 kommentarer:

emma sa...

låter som de bli väääldig fiint =)

Ina sa...

Vad skönt att ha kommit så pass långt ändå *vink*