torsdag 8 oktober 2009

Goast i världen

Jag har nog världens bästa goaste dotter....

När jag satt och tittade på tv ikväll kom Felicia med sin lilla bricka med kanna och koppar....nu ska vi fika mamma, så satte hon brickan på bordet och började duka....så när jag skulle ta koppen stoppar hon mej och säger -Nej nej mamma, inte än....måste vänta tills det är kallt....-Jaha okej....så sätter hon mej i mitt knä och så myser vi lite,så kom det en lugn mysig låt i filmen jag tittade på. -Mamma, ska vi dansa? Säger hon då helt plötsligt och vänder sig och tittar på mej....-Ehm..ja....visst....så vi ställer oss och så tar hon mej i händerna och så börjar hon dansa....så tittar hon upp p åmej och bara ler...och myser....SÅÅÅÅÅ UNDERBAR hon är!!!! Kan man be om mer?


4 kommentarer:

lisbeth sa...

Nej det kan man inte, hon är helt underbar.Kan man ha goare barnbarn?

emma sa...

Va undebar hon e Felicia..å dansa !
Du kan va lycklig som har 2 små helt undebara å fantastiska tjejer!!kraam

Ina sa...

Visst är de charmiga de små, även om de små djävulshornen kommer fram då och då. *kram*

Paula sa...

Sötisjtjej! Önskar hon sig ngt speciellt i födelsedagspresent?