torsdag 8 oktober 2009

Oj det var längesen nu...
Ja det blir väl så, när man inte är van vid att jobba och samtidigt inte är riktigt frisk...man blir lätt lite trött när man väl kommer hem och maten har ätits och så...men jag ska väl komma in i det oxå.

sen har jag visserligen inte suttit helt sysslolös i veckan heller...har äntligen börjat få ordning på tjejernas lekrum, har ju fattats lite grejer där inne. Skulle ju ha ett litet kök till dem och nu börjar det ta form...det är fortfarande inte riktigt klart men det går framåt nu i alla fall...det är mer än det har gjort den senaste tiden...


idag jobbar Jompe över så jag är själv med tjejerna och fram till nu har det varit en prövning sen vi kom hem från förskolan.....en grinig Felicia som började redan i bilen med gnäll och gråt! Sen en trött Nova som helst hade velat lägga sej redan nu men allt får vänta till klockan sex i alla fall....annars vaknar hon väl kl 04 i morgon bitti...men nu sitter Felicia framför en nalle puh film och Nova sitter breid mej och läser en bok....härligt när det har lugnat ner sej lite....

Verkar som om jag får stanna i alla fall en vecka till på städet...både bra och mindre bra...då är det ju ingen som ringer om att få in mej på barnavdelningarna heller...men jag tror och hoppas att jag kan få en praktikplats där sen i alla fall....

Inga kommentarer: