lördag 10 oktober 2009

Har fått problem!

Jag la i en maskin tvätt för några kvällar sen och när jag på morgonen sen skulle lägga över det i torktumlaren upptäcker jag att det är nåt fel! Man ser knappt tvätten och man ser mer av gummit som sitter runt själva öppningen på maskinen än man bör göra!!!! Shit va fan har nu hänt!! ja jag försöker få upp luckan men ICKE den sitter fast!!! Va fanken ska jag nu göra då....hm ja det fick lixom va, jag skulle till dagis med barnen så det fick lixom vänta...

Sen när Jompe kom hem gick vi ner och kolla...då lyckas han i alla fall få upp luckan, men när det är gjort ser vi hur tvätten på nåt konstigt vis har snott in sej i gummit och sitter fast....men vi lyckas i alla fall till slut få loss skiten...men gummit är helt tillknycklat och nu vågar jag ju inte starta maskinen...

Försökte maila whirlpool men det funkade inte...och de har inget telefonnummer man kan ringa för att få hjälp, så jag vet faktiskt inte vad jag ska göra...kan inte tvätta och kan inte lösa det utan att kontakta någon som vet...ÅÅÅÅHHH så frustrerande!!!!!

2 kommentarer:

Västgötskan sa...

Har ni ingen sjö i närheten? ;-)

Nej, skämt åsido. Hoppas det löser sig för er. Var har ni köpt den? Eller är den gammal. Tänkte att de kunde hjälpa er från butiken med att hitta rätt servicemänniskor annars.

Paula sa...

Hittade detta på Whirlpools hemsida. Kanske kan vara ngt.

Om du har några produktfrågor eller vill få information om Whirlpool service och återförsäljare är du välkommen att ringa vår kundtjänst på tel. 0771 75 15 70.

Kram Paula