torsdag 1 oktober 2009

Jahopp då har veckan snart gått...och snabbt har den gått som vanligt...
skillnaden har varit att man inte har varit hemma like mycket som annars...både skönt och ovant....nu har det ringt en till efter mej...det ringde en kille igår som ville jag skulle jobba imon på ett ställe i sandared men jag är upptagen redan så det sa jag, men så ringde han till jobbet idag och sa att han pratat med min chef och hon lånar ut mej till honom imon i några timmar...så jag ska först jobba i sjömarken och sen vidare till sandared mellan 13-14.30...inte illa...

sen ringde chefen på felicias förskola och ville att jag skulle ta hand om köket på en förskola med bara två avdelningar.....jobbig sits...jag kan för det första inte laga mat...och för det andra inte i såna mängder...och för det tredje...trodde jag skulle få jobba med barn när jag satte upp mej på timvikarielistan.....inte som städerska och kökspersonal...nu säger jag ABSOLUT inte att det är nåt fel på kökspersonal eller städerska, men det var ju inte det jag ville ha erfarenhet av för att veta om jag skulle söka in på skolan för att läsa till förskollärare....


så jag ska först prata med min nuvarande chef om hur länge hon behöver mej och sen får jag ringa hon på felicias förskola och se vad det handlar om för matlagning....

1 kommentar:

Ina sa...

så roligt att du får så många olika jobbtimmar/platser. Hoppas att du får mera timmar där du vill, ses snart