måndag 19 oktober 2009

Sådär...då var barnkalaset över...nu väntar bara nedplockning av ballonger och allt det där tråkiga som väntar...har tagit disken i alla fall....

Men skit va lyckat det blev, om jag får säga det själv...

Det var inte så många barn, men det var nog tur...vet att det var vissa jag inte hade bjudit och vissa glömde jag faktiskt....sorry....men samtidigt hade det kanske blivit för mycket och för många...Får bjuda fler nästa år...åh det var så roligt att se henne njuta så av att få leka med sina kompisar och ha så många kompisar hemma....hon log över hela ansiktet! har inte så många bilder men jag hade en egen mammarazzi som tog massor av bilder så det kommer senare!!

1 kommentar:

camilla sa...

Vilken underbart söt dotter du har (Felicia) jag var med på Haren i måndags när det var fotografering, jag satt & läste lite för barnen, då kommer hon upp i mitt knä & myser på direkten, så söt!!! Kanske kan ses på lekplatsen här vid oss en dag?! /Camilla Lukas mamma på haren.