måndag 5 oktober 2009

Var faktiskt lite orolig igår om jag skulle orka jobba idag eller inte, men det gick hur bra som helst....mådde inte alls så dåligt i morse som igår kväll.....ont i halsen och bara lite ont i kroppen...det funkar...

Och tur var väl det, för nu fick jag ett samtal med chefen och hon sa att det inte alls var några problem att fixa en praktik till mej....så nu verkar det som om det oxå har löst sej...ska ge henne papprena imon så får vi se vad hon säger....
härligt i så fall.....tycker om Björkgården. Härliga tjejer som jobbar där och nu vet de flesta vem jag är så det underlättar ju väldigt mycket!

Tjejerna ska till tandläkaren imon och jag kan inte be mej ledigt så jag fick be svärfar åka dit med dem, så tänkte jag att jag får väl ringa dem och säga det så de vet det hos tandläkaren...men det var inte omtyckt alls tydligen!!för det var ju så mycket information på första besöket....men sa jag jag har ju redan varit där med Felicia är det så mycket som händer då? Och kan inte han förmedladet vidare i så fall? Ja jo det får han ju göra i så fall....men det hade ju varit bra om du kunde kommit....men nu funkar inte det.....nä han får ju ta det då....

kan det spela så stor roll egentligen!?

2 kommentarer:

Ina sa...

äh, de är bara sådanna. Själv klart gör det ju inget om de har med sig någon annan. Bara barnet är tryggt med den personen. GRATTIS till ALLT (kanske inte till sjukdomen, men till jobben)

Västgötskan sa...

Äh, bry dig inte. Kinkig tandläkare, eller dålig dag. Håller med, det kan väl inte ha så stor betydelse.. :-P