onsdag 21 oktober 2009

Två små sjuka prinsessor..

Japp det är vad jag har hemma idag...i morse tyckte jag Nova var gnällig och varm så jag tog tempen på henne och jovisst hon hade nästan 38 så jag höll henne hemma eftersom hon var lite nerstämd och hängig....Men Felicia åkte jag iväg med till förskolan, sen åkte jag och Nova iväg en runda på lite korta ärenden och så åkte vi och hämtade Felicia på förskolan och då säger de att hon inte mår bra....hon har inte ätit som hon brukar och hon var hänig efter lunchen, men de hade tyckt att det inte var någon mening att ringa dit mej då eftersom hon ändå skulle sova då...så de lät henne sova ut och det är ju då jag kommer och hämtar henne....så även min stora lilla stackare är oxå sjuk...och någon alvedon får jag inte i henne....

Hon bara VÄGRAR ta den flytande alvedonen och suppen är svår att ge henne utan Jompes hjälp eftersom hon spjärnar emot så....så hon får vila här i soffan så länge....Nova har jag fått i säng igen så hon sover gott nu...





Mina små sessor

4 kommentarer:

camilla sa...

Dina prinsessor får krya på sig...

Ina sa...

rya på er allihopa. Tur i oturen kan man säga att vi inte kom på alaset. Hoppas att vi ses snart *kram*

Paula sa...

Kanske Linn som har smittat Felicia då? Synd ju men inget som jag visste om tyvärr. Får hoppas att de slipper öroninflammation och halsfluss som Linn har. Kram Paula

camilla sa...

Ja precis, vi hörs av om det.