torsdag 5 november 2009

Hej kära vänner!!! Och förlåt!!!!

JAg har inte kunnat blogga på hur länge som helst känns det som...först var vi ju hos mamma i helgen som var och sen satte jag mej och skulle få vår dator lite snabbare än den var och skulle göra det med hjälp av min datorkunnige bror...problemet är att jag antingen inte lyssnar som jag ska eller så har jag JÄVLIGT dåligt minne för han sa till mej att följ nu denna lista som jag har skrivit och när du kommer till den punkten så ringer du mej innan du gör nåt...men det gjorde jag ju givetvis inte.....så det slutar med att jag inte kan komma ut på nätet med vår bärbara längre av någon anledning, jag har inget virus skydd för jag skulle passa på att byta sånt för det som jag hade segade ner datorn kraftigt.....

så nu fick jag sätta mej och koppla in vår URGAMLA dator och som tur var lånade vi en skärm till den av brorsan när vi var där nere annars hade vi inte haft någon....så nu har jag lyckats lösa det med virusskyddet på den datorn och kan därmed blogga lite...men nu är klockan så mycket och Flisan har inte kommit i säng än så nu är det dags att lägga ner det här med datorn för stunden och så får jag se när jag hinner blogga igen...

Får försöka blogga och läsa ikapp någon dag oxå...lite svårare nu dock...då jag jobbar heltid nu...eller ja...det är ju en praktik men ändå....

Återkommer så fort som möjligt....

auf wiedersen.....(felstavat?) ;-)

1 kommentar:

camilla sa...

Då vet jag varför du inte bloggat på ett tag, hoppas det går bra på praktiken. Är du i Sjömarken?

Trevlig helg!