lördag 7 november 2009

Tjaaa, vad har hänt sista tiden då?

Jo jag har jobbat hela veckan och tycker att det är jätteroligt....har ju fortfarande inte kommit in i allt riktigt än men det kommer väl....7-16 måndag till torsdag och på fredagen är det 7.30-14 på fredag...härligt att sluta i vettig tid på fredagen....

Så vardagskvällarna har vi inte hunnit göra så mycket på mer än att umgås med barnen och det har varit mysigt ochsvårt....Nova är trött som få redan kl halv sex, så vid sex sover hon.....inte mycket man träffar henne.....

I helgen....igår var jag hos Katarina och lämnade lite kläder som jag hade hämtat hos mamma...till Philip....efter det mötte vi upp Jompe i stan för att hyra film till myskvällen med barnen...det blev även en runda på lilla torget i Alingsås då jag såg att de hade någon liten marknad där....hur mysigt som helst!!!!!!!!!!!
Det var massa olika stånd, nåt var med grekisk mat, nåt var med italienska korvar och och så fanns det ett med australiensisk barbacue och österrikiska ostar, engelskt godis och marmelad. och så fanns det ett med klockor....SÅ MÅNGA FINA KLOCKOR!!!!!och BILLIGA!!!! 100-150 kronor kostade dem....jag hittade hur många fina som helst....men jag köpte bara en...en superfin...den är som ett armband med olika berlocker på (pärlor och stjärnor och annat) plus en klocka då som hänger som en berlock den oxå...bara 100 spänn!!!
Tänkte köpt till syskon döttrarna men när jag ringde föräldrarna trodde de inte att det skulle vara så intressant....så det sket vi i....

idag blev det en runda till Madde och Marcus deras hus är klart och det är skitfint!!!! vilka detaljer...var jättemycket som jag blev JÄTTEavis på...ska nog sno lite ideer...hehe sorry Madde...(PÖSS)

sen blev det hem och käka lite sen skulle Jompe iväg så jag och Felicia har myst lite här....lite gott att tugga på och lite gott att dricka....Nova somnade tidigt så det var bara vi två, sen la jag Flisan vid 20 så nu är det bara jag.....

har försökt att installera in nya messenger men det funkar inte av någon anledning....Jäkla skit vilken otur jag har med datorerna nu för tiden.....

nu ska jag lägga ner...sorry att det blev så långt...men det var ju dock ett tag sen oxå...

kram på er!!

1 kommentar:

camilla sa...

Låter som en härlig helg! Attans att jag missat dessa bodar, har ju ändå jobbat i helgen, men vi har ej vart emot stan... Ha en bra vecka!