söndag 15 november 2009

Helgen går snabbt...

Jahopp, då var det söndag igen....shit va snabbt helgerna går....fast det gör visserligen veckorna oxå...så det är ju bra....

i fredags hände inte så värst mycket efter jobbet, hade utvecklingssamtal för Felicia sen var det hem och iväg för att handla...efter det åkte vi hem och åt sen var jag helt väck...somna i soffan så jag sketi filmen vi hade satt igång och gick upp och la mej....halv nio...tror inte JOmpe tyckte det var SÄRSKILT kul....jaja sånt händer....igår tog jag barnen mned mej och åkte till Allum för att hitta en overall till Felicia och ett par skor till Nova....har ju äntligen fått LITE pengar...och de var i stort behov av det där ....slutade med att jag inte hittade nåt av det jag skulle ha men lite till mej hittade jag allt...inte så fasligt dyrt....så eftersom jag inte hittade nåt på Allum åkte jag till ALingsås för att se om de hade nåt där...men....nej...inte det heller...ingen overall i alla fall men ett par skor till Nova hittade jag i alla fall....Sista anhalten blev Maxi och DÄR hittade jag en overall för ett överkomligt pris...jag tycker att 7-800 kr är för DYRT för en overall som de ska ha på dagis....Maxis kostade 300 och kändes precis lika tjock och go som de andra jag hade tittat på så den fick det bli!!!

Så till slut efter MÅNGA timmars letande hittade jag allt jag behövde....så vi åkte hem trötta och nöjda!

På kvällen la sej barnen tidigt och JOmpe och jag fick chans till lite mys...go mat och en bra film...och så lite vin....inte så gott vin men men...nu vet vi att vi INTE ska köpa det nåt mer....tror jag ska stå för det där med vin köpandet....

så den här helgen har varit fantastisk...riktigt bra helg....

1 kommentar:

emma sa...

härlig helg de låter som iaf :)
nu få vi ses snart tkr jag ;)
kraaam