söndag 22 november 2009

Helgen åter över...nästan...

Helgen som ahr varit har vart en skön helg...i fredags kom JOmpe trots allt hem tidigt så att vi kunde käka lite gott tillsammans....sen bar det av i går igen...men då hade han ordnat så att svärmor skulle ha barnen och jag fick en barnfri dag....
så jag bestämde mej för att åka till ikea...själv!!! Vilken lyx!! bara få vandra omkring som en osalig själ, lite här och lite där....så jag gick där fram och tillbaka och kikade lite på allt möjligt...hittade en massa fint!! Fast slutsumman blev inte så kollosal trots allt....
sen skulle jag vidare för att hitta gardintyger, men det gick som vanligt...ÅT H-VETE!!! Nåja, jag får väl köpa det en annan gång....

Sen åkte jag svängen om Vickan för att hämkta mitt APSNYGGA skrivbord!!! Shit va snyggt det kommer att bli som vitt!!
En snabbfika där och sen hem igen för då var klockan helt plötsligt stax efter fem...

Och idag ska barnen och jag ska till Alingsås för att hälsa på Kenneth och Kim...ska även bli spådda där...shit va spännande det ska bli!! Var länge sen jag blev spådd nu så det kan va kul att höra vad det sägs denna gången...
Man får ju kanske ta det med en liten klackspark men det böir ändå kul!!

Vad har hänt i era liv i helgen då?

1 kommentar:

camilla sa...

Hallå! Ååå spännande att du blivit spådd, hoppas det gick bra.

Metoden är herbalife, pulver 2 ggr om dagen & äta en middag, funkar kanon!

Ha en bra dag, fy 17 vilket väder