onsdag 11 november 2009

Tillbaka en kort runda...snart har det gått en vecka till på jobbet och dagarna bara flyger fram....man tänker knappt på klockan....tiden bara går....så är det helt plötsligt dags att gå hem....

Fantastiska tjejer man jobbar med oxå...härligt!!!!

Ja vad händer på dagarna egentligen.....jag jobbar kommer hem och lagar mat och sen ska Nova sova...och så är klockan sent...och så ska Felicia sova SEN kan man pusta ut!
Jag VET det är sånt livet är....men jag har bara inte hunnit vänja mej än, det kommer...

härligt är det i alla fall att ha nåt att göra på dagarna. Man kommer iväg och träffar lite folk och pratar om annat...I slutet på November ska jag iväg med jobbet och dansa salsa sen ska vi ut och äta lite gott....UNDERBART!!!!!

Nu ska jag kolla runt lite här på nätet sen ska jag umgås lite med min familj...
kram på er alla

Inga kommentarer: