måndag 25 januari 2010

Fredag, lördag och söndag....

I fredags var det fullt upp....hämtade barnen när jag slutade och åkte dirket in till Alingsås för att köpa lite grejor till maskeraden Felicia skulle på i lördags....så när det var klart åkte vi hem och käkade lite snabbt sen bar det av till Alingsås igen, men nu var jag själv och skulle till Anna-carin för att scrappa...och mycket scrappat blev det och mycket pratat...skit va kul och skönt det är att komma iväg så till en kompis...kan man behöva ibland...




På lördagen fick jag åka in till Alingsås igen för jag kunde skulle handla lite som jag hade missat på fredagen...sen hem för att slänga i oss lite mat och sen klä Felicia inför maskeraden...skit va fin hon blev!!!! Jag blev kvar på kalaset för jag frågade henne om hon ville det och det ville hon...ett jättelyckat och bra kalas, med skattjakt och allt!!



När vi kom hem var det dags för lite lugn och ro en stund för sen skulle svärmor komma och passa tjejerna för vi skulle på bio...hon kom vid halv sex och då åt vi lite gott och vid halv nio åkte vi iväg...tittade på Sherlock Holmes...en helt okej film....

Igår skulle vi åkte till svågern och hans tjej...hon skulle fixa naglarna på mej...och my god vad nöjd jag är!! Efter några timmar där var det hem och äta och städa och sånt som stod på planeringen....men jag orkade verkligen inte...så det blev inte mycket mer än mat sen var jag helt slut...så då var det mest lugnt....

3 kommentarer:

Ina sa...

Så SÖT hon blev i pippi-dräkten. Förstår att du var en stolt mamma där. Jag längtar oxå att få greja så med mina naglar, men jag kan inte jobba i långa naglar. Men de blev jättefina naglarna. *kram*

Paula sa...

Kim är verkligen jätteduktig. De blev hur fina som helst!

camilla J sa...

Ååå jösses vilka naglar, snyggt värre! Ååå så söt i pippidräkten. Skoj!