torsdag 14 januari 2010

Har tappat sugen helt...på allt....skulle behöva städa här...har visserligen fått ner julsakerna men lådorna står fortfarande kvar i köket och i hallen, så skulle jag ju få upp de sakerna jag fick ta undan när julakerna skulle fram....orkar inte....har ingen duk till de ställena så då får jag köpa det....tvätta.....skulle oxå behövas men jag tittar på det sen blir det inte mer....har ingen ork kvar i kroppen....känns som om all luft har gått ur mej....all ork går åt till att ta hand om barnen just nu....

oj förlåt för mitt fruktansvärt negativa inlägg men måste bara få det ur mej!

1 kommentar:

camilla sa...

Hallå! Det är många, många ifrån Haren som ligger i magsjukan. Ni får krya på er, förstår jag det är du inte har ork till något just nu.

Hoppas ni får en trevlig helg trots allt!