fredag 8 januari 2010

Scrappa....


Skulle så gärna vilja få ihop till någon scrappkväll någon gång igen...så svårt bara när man har småbarnen och ett litet hus...det blir ju ofta sent när man scrappar så det blir ju när barnen sover och att då behöva sitta och försöka inte väcka barnen blir ju lixom lite jobbigt...annars får jag ta till en söndagseftermiddag och skicka iväg Jompe med båda barnen till någon...

hade varit skönt att få lite gjort plus att får lite egentid...blir inte riktigt av när man sitter själv....

HMMM jag får fundera på det där en stund tror jag....

4 kommentarer:

Lilla jag sa...

Ja det va alldeles för längesen vi sågs nu ju!!! Kram

Anjo sa...

Flytta till Blekinge...Mamma ställer upp, det vet du Hi Hi

Ina sa...

Jag känner precis likadant som du gör när det gäller att scrappa. Jag vill oxå göra det. Våra beslut var om vi skulle flytta till en mindre 4:a på Bolltorp. Våran nuvarande hyresvärd vill att vi ska köpa detta huset och driva det själv, sen har vi kollat på några hus att hyra. Så det är mycket att tänka på. Fast vi tackade nej till Bolltorp samt att köpa detta hus... så nu är vi på jakt efter ett hus att hyra

Unknown sa...

Varför gör du inte en scrapp hörna så du alltid har ditt pyssel på samma plats,att slippa flytta påsaker,packa ihop m.m gör pysslandet mycket roligare !

Min dotter sitter också å pysslar när jag pysslar,hon målar,klipper,klistrar pärlar med mera. Så det går å greja medans dem är vakna oxå !
Köp dej ett skrivbord med lite förvaring så har du grejer..det behöver inte kosta så mycket !

Välkommen hem och pyssla nån dag..
Kram