onsdag 13 januari 2010

Jörgen x 2

Ja ni...Ibland kan man inte vara annat än TACKSAM!!!!
Svärfar var som sagt och hämtade Nova...fast det visade sej efter bara någon timme att även hon är sjuk, hon hade visst spytt hos Jörgen! Stackars svärfar!!! Men han behöll henne hemma hos sej ändå...så hade hon visst somnat där så vi får se när han kommer med henne....

Sen var det ju det där med att jag har mitt lilla beroende...nässpray.....har varit flera gånger borta i affären här i hedared och kollat om han hade otrivin menthol som är det ändå som funkar..men det var slut....så jag har som sagt sprungit fram och tillbaka och varje gång har svaret varit nej det har inte kommit än...tyvärr....
sista gången tänkte jag att jag skulle bett honom ringa mej när det kom...men så blev det inte så....Men så gick jag här nu och plockade undan lite....så börjar Losec skälla....och så knacka det på dörren...DÅ STÅR JÖRGEN (från affären) UTANFÖR!!!! MED EN FLASKA OTRIVIN MENTHOL!!!!! Du kan betala sen, sa han...tänkte att nu när det kom så kunde jag springa bort med en flaska till dej....krya på er nu tjejer!!

Vilka fantastiska människor det finns!!!

Tack!!!!

Inga kommentarer: