onsdag 6 januari 2010

Lediga idag...

Jaha...då var man ledig...tänkte man kunde hittat på något men vet bara inte vad...fast med tanke på all snön ute så kanske man ska roa sej med att skotta så att man är klar någon gång i eftermiddag då vi ska in till Alingsås för att hälsa på före detta grannen... ska bli härligt att träffa dem igen..var ett bra tag sen nu....

Det var faktisk härligt att komma tillbaka till jobbet igen, kollade läget lite hur det blir när min praktik tar slut...vet att det är en tjej på jobbet som blir mammaledig, visserligen är det hon jag gick för på städet, men jag bryr mej inte så mycket för det är ett kanonställe att vara på så det funkar med att gå på städet...hoppas bara jag får vikariatet...då har jag i alla fall en säker inkomst i ett år framöver! Hade vart härligt!

vi får se hur det löser sej.

1 kommentar:

Anjo sa...

Va .. har traktorn rasat eftersom du funderara på att skotta. Jag håller tummarna för dig angående vikariatet. Kram Mamma