onsdag 20 januari 2010

Jaha det var spridda skurar det där, får fundera lite på det där och så kanske jag ska visa sambon oxå och fråga vilka han tycker.....hehe

Förra veckan blev lite kort för mej på jobbet...men vääääldigt lÅÅÅÅÅÅÅÅÅng hemma....har lite jobbigt med att gå hemma för länge nu känner jag....behöver lite stimulans...och det får man inte med magsjukt barn......

När sen väl Felicia var frisk så blev ju Jompe sjuk så då blev det inte så mycket gjort då heller....lite tråkigt men men så är det....kunde inte heller gå ut eller så med barnen för Felicia var fortfarande inte riktigt återhämtad....och hälsa på någon var inte att tänka på...ingen som vill träffa oss när vi har magsjukan i huset....förutom svärmor då...som vågade ta chansen...hehe så dit åkte vi på söndagen i alla fall....skönt att få komma hemifrån en stund......

nu ska jag sätta mej ner och planera för min kommande pysselhörna.....

1 kommentar:

Unknown sa...

hej
Tycker första koret på felicia skulle vara så fint i svart vitt och med lite "rustik" känsla.

Sista kortet på Nova är oxå det jag fastnat för men gör en blank sådan svart vit.

Dem är ju olika individer!

Hur går det med pyssel höran då !?
hihi.. jag sitter nu med ny beställda saker från Stellas. Sååå kul å få scraap paket :)

Ha det så gott å hopppas ni får vara friska nu.
Kram