fredag 26 juni 2009

Borttappade nycklar...

Jompe hade tappat bort sina nycklar...som innehåller både nycklar till jobbet och hem....plus lite andra nycklar....KUNDE INTE HITTA DEM!!!

Vi letade efter dem ÖVERALLT!!!!! Trodde de kunde ligga i huset men nu har vi städat där inför inflyttningen i helgen och där var de inte och så har vi kollat lite här hemma, man tänkte att det var inte lätt att hitta dem i den här röran, men det gick inte att hitta dem. Kanske har tappat dem i någon av bilarna? Nä inte där heller...så nu började vi ge upp...kanske har åkt med i någon av soppåsarna....då är det ju bara att glömma dem...

Men så idag när jag var runt och stökade omkring här hemma för att få LITE ordning innan de kommer och ska flytta möblerna så hittar jag en påse som jag inte har sett innan och ändå hängde den på en krok på hatthyllan mitt i synfältet!!! Nu kollade jag i alla fall i den för den hade jag ju inte sett innan, måste ju se vad det var i den....det första jag ser är JOMPES NYCKLAR!!!! de låg överst och sen låg det kläder där i som är hans.....det är inte bara JAG som är slarvig tydligen....hehehe

3 kommentarer:

emma sa...

haha.. att grabbar alldri kan hålla koll på sina saker.. alti likadant :P

Emma sa...

Tur att man kan ställa upp :) klart att vi gör! hoppas dom inte v allt för sketna nä dom kom hem!! haha :P
Satte på Nova Virres byxor hennes va alldeles blöta som du kanske märkte:)

Hur gåååre fö eer?! hälsa lilltösen grattis ;)
Kraaam

Emma sa...

haha.. men frampåt iaf då juh ;) nyfiken på hur de ser ut juh :=)
joda vi mår bara bra i värmen ;)
kraam