torsdag 11 juni 2009

Just nu sitter jag och dricker en god kopp te, och tittar på criminal minds...väntar på att Jompe ska komma hem, han är och målar i huset stackaren. Han har jobbat jättemycket där i veckan, först sitt vanliga jobb till 16 sen hem och äta och sen till huset...inte hemma innan tio någon kväll...

Idag var Vickan här med sina goa tjejer Moa och Vilma....så härligt för Felicia! Hon bara älskar när det kommer kompisar.....hon var så söt när jag berättade att Moa skulle komma....MMMM Moa...jag älskar Moa!! svarade hon!! hon är väl bara för go!! De var här en bra stund och när det skulle ge sej hemåt var de trötta allihop, det var väl lugnt med Moa och Vilma men mina monster.... skrek som skållade katter...eller vad man säger...hehe...så det var lite mat och sen en stund framför Nils Karlsson pyssling så gick det smidigt att få henne i säng sen...skönt...

Imon kommer min kära mamma och min kära syster yster och hennes dotter...de är så gulliga så de kommer upp för att hjälpa oss tapesera!! får se hur mycket vi hinner få gjort...
Så roligt att de kommer upp och få se hur vi ska bo.

nu ska jag kolla vidare på dumburken...

ha det

Inga kommentarer: