onsdag 10 juni 2009

Hit och dit...

I dag har jag varit lite här och där och lite hit och dit.....Först lämnade jag av Felicia på dagis vid nio, sen vart det hem och invänta besiktningsmannen som skulle komma halv tio.

När han var klar så åkte jag och Nova ut till huset och mätte deras väggar och hämtade provburkarna med färg till deras rum, sen iväg igen ner till stan för att beställa färg och kolla hur mycket det skulle vara, denna gången fick jag tag i en supertrevlig tjej som jobbar där till skillnad från förra gången. Fick beställt färgen och så var det iväg till Jompes jobb och ge honom information om det.

Sen iväg och hämta Felicia på dagis för att åka till lasarettet. De skulle kolla blåsljudet på hennes hjärta. Det var nog inget men de ville kolla upp det ordentligt så vi fick en remiss till Borås där de ska kolla med ultraljud oxå så att de kan utesluta att det är nåt.

Sen vart det hem igen med tvä VÄLDIGT trötta tjejer!!
Så nu sover de och jag tar det lugnt här just nu....ska se om jag kan kila in till grannen sen och tigga åt mej lite kartonger...hihi...

1 kommentar:

Västgötskan sa...

Du har haft fullt upp, verkligen!
Jag har säkert frågat detta redan, men när var det ni skulle flytta?