onsdag 17 juni 2009

Kom ut på parkeringen i morse när jag skulle köra ner till dagis med Felicia, så såg jag att det stod en äldre man en bit bort och tittade bort mot mitt håll, jag låtsades som ingenting medans jag satte in båda barnen i bilen, sen gick jag runt och satte mej. Då ser jag att han har gått fram till min bil och ställer sej mellan min bil och den brevid....det var en tom parkeringsplats mellan bilarna. Så tittar han på mej och pekar på den andra bilen, nertill....och när jag tittar där så ser jag...inga däck där däcken ska sitta!!!

SKIT va snopen jag blev, då visar det sej att det är inte hans bil utan han brukar bara gå en runda på morgonen och upptäckte detta!

Va sur jag blir!!! Kan inte folk bara låta andras grejor vara!!!!!! Någon hade ju tydligen bara gått dit i natt och snott däcken, vi hade väl tur antar jag att inte våra blev stulna, det kunde lika gänra vart våra eftersom vår bil stod brevid, och vår är oxå en volvo precis som den andra....

Det är inget ovanligt att det händer såna här grejor på denna parkeringen, brukar vara folka som har varit och pumpat besin ur tankarna och någon har fått en vinge stulen en annan hade en fyrhjuling som blev stulen från garaget!!!! Fan kan inte folk bara ge fan i andras saker!!!!!

Jompe hade precis skaffat nya aluminiumfälgar till vår så jag sa till honom att inte sätta dit dem förrän vi har flyttat.....

Tycker nog att föreningen kan lägga ihop till någon slags övervaknings mojjäng så att allas bilar kan vara ifred.

Tråkigt bara för den som kkom ut och skulle till jobbet....

1 kommentar:

Ina sa...

vad arg jag hade blivit, för däck är ju inte bara att köpa så där heller. De kostar ju en hel del ju