torsdag 4 juni 2009

ONT!!! VARNING!!!!

Jaha då var det dax igen.....eller inte igen men i alla fall....känns som jag bara har massa ont och skit nu...börjar väl bli gammal....

Men nu har jag i alla fall fått det bekräftat..... DET ÄR FARLIGT ATT TRÄNA!!!!!
För ungefär en vecka sen gjorde jag slag i saken och gymmade lite hemma...eftersom jag aldrig kommer igäv till nåt gym, gjorde lite utfall och knäböj...inga avancerade saker....nu en vecka senara har mina hälsenor pajjat!!! har APONT!!!!!! Kan knappt gå juh!!! hr fanken ska jag lösa det här då? nu när vi har som mest att göra med huset....

tur man har så snäll familj, mamma och syster skulle komma upp och hjälpa oss tapetsera nästa helg förmodligen så då blir det ju lite avlastning där om det är kvar då...får väl se...

Ont har jag i alla fall...

Huset; igår var vi där och slipade och spacklade lite, så idag ska Jompe dit och fortsätta med det, idag stannar jag hemma med barnen så får han lite lgn och ro där ute,svärmor hade ju barnen igår så jag vill inte behöva be henne idag igen....jag kan ändå inte göra så mycket i det här stadiet så jag kan lika gärna vara hemma....

återkommer med uppdaterande bilder oxå....

ha det bra.
ajöss

2 kommentarer:

emma sa...

Men du stackare.. låter ingen idare alls de där juh =(
Blir de bra i huset da?! hörde att de va min kusse som e där ute å jobbar1 höhöh:P

ser fram i mot bilder..
Kraam

Anjo sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.