lördag 20 juni 2009

Midsommar 2009

Vilken dag det blev igår!!

Jompe åkte iväg tidigt och fixade en grej åt en kompis så när jag skulle åka iväg till stan för att hitta nåt att ha på mej så möttes vi på parkeringen, så istället för att jag släpade med mej barnen i stan så tog han dem.....SKÖNT!! Det går ju lite snabbare och smidigare om man är själv.....

Så in på Gina, men där hittade jag inget, sen tja jag får väl kika på Lindex...skulle ha några leggings till Flisan så, hittade det jag skulle ha både till Felicia och Nova PRECIS det jag hade tänkt mej. SÅ bra det blir ibland!
Så åkte jag ner för att kika efter nåt till mej, brukar ju inte hitta når till mej där men gav det en chans...sprang rakt på en söt liten kjol som var på rea dessutom!! Satt som en smäck och kostade bara 99 kr!!!PERFEKT, det här gick ju som smort!!! Med tanke på att jag bruka springa omkring som en dåre och ändå inte hitta nåt så var jag helnöjd!!
Så skulle jag ju ha en kofta med som inte var för söt och det hittade jag direkt oxå!! med lite hjälp av tjejen som jobbar där förstås, hon förstod PRECIS vad jag var ute efter, nu var inte den SÅ billig men jag tog den ändå...så var jag klar på en halvtimme!!!!!

Outfiten, plus ett rosa linne.












Nä det här gick alldeles FÖR bra var min enda tanke när jag körde hem!!

Nu passar väl inte kläderna till Nova, tänkte jag men jodå ALLT gick som smort!!!!
VAD ska gå fel då??? NÅT måste ju hända...så här bra går det ALDRIG utan nåt missöde......inte med min otur....

Så när jag började göra mej iordning så upptäckte jag vad som var fel!!! Höll på att få en vagel i ögat!!!!! SATAN!!!!

Jaja inget att göra nåt åt....

Vi kom iväg i alla fall och väl där var det lekar och klä stången och så lite dans runt den alltid lika trevligt!!

När alla lekar var klara så var det dax för maten och JÄKLAR vad mat det var!! Och GOTT!!!!! Smakade som vanligt matjesillen och den ENDA som jag tyckte om var MOR BRITTAS eller vad den hette!! Ja där ser man nu kan man ta någon liten bit av det oxå....

Felicia slocknade inte förrän runt halv elva elva men Nova var klarvaken tills vi åkte hem vid halv tolv...helt otrolig!!! Vilka tjejer, de var helt underbara igår!!! SÅ snälla!!!!

Min vackra Felicia


Underbara Nova













Dans runt stången










Carolines galna pojkvän Johan!! Helt galen!!












Nova ville vara med och leka...


....Koncentration på hög nivå....














Caroline och Johan


Nova skulle oxå va med och sjunga













En trött Felicia och en pigg Nova...


Det underbara huset!

3 kommentarer:

Ina sa...

Vilka fina kläder ni har skaffat till er. Vad fick Jompe ;-)
GLAD MIDSOMMAR på er *kram*

emma sa...

guud va söta kläder små töserna har ;)
+kraam

Västgötskan sa...

Du ser verkligen helfokuserad ut! Ha ha! Vad var det för lek egentligen?