tisdag 30 juni 2009

Hej hallå...nu har jag haft fullt upp i helgen så jag har helt enkelt inte haft tid att skriva...vi har ju flyttat...ÄNTLIGEN!!!!! så fredagen bestod av att lämna barnen hos underbart snälla grannen Emma och hennes familj så att vi kunde påbörja flytten. Så hela fredagen och hela lördagen och större delen av söndagen bestod av att bära flytta och släpa kartonger och möbler, men vi bara SKULLE in innan vi firade Novas ettårsdag...och det gjorde vi!!

Klockan fem var jompe klar med sista lasset och klockan sex kom gästerna! Alldeles lagom....

Så nu återstår bara att packa upp alting igen...och det tar sin lilla tid eftersom det är två möbler som behöver målas innan vi sätter i sakerna, och garaget är fullt så nu vet jag inte riktigt hur vi ska göra...försöker göra färdigt barnens och vårt rum till en början i alla fall sen får jag gå ner på nedervåningen och börja där, men där måste det dit lister lite överallt så det är hela tiden nåt som stoppar upp det hela...får se om vi kan få dit listerna ikväll kanske....

återkommer med bilder när jag hittat usb sladden till kameran.

1 kommentar:

Paula sa...

Hej gumman! Beundrar er som flyttar in samma dags om ni har kalas. Hoppas att Nova fick massa fina saker. Hon ska få en liten grej av mig också ngn dag sen! Hoppas att ni kommer stortrivas i nya huset.
Puss och Kram
Paula & Linn