måndag 2 februari 2009

Förra veckan....

var en fantastisk vecka....NOT!!! Eller ja, det enda positiva var väl att Nova har fått sin första TAND!!! Men annars....

Först så var Nova gnällig nästan hela tiden till och från och sen började hon bajja ner allt och då menar jag ALLT... varje dag var sängen nerbajjad och pyjamasen och så var det tre till fyra gånger man fick byta kläder på henne under dagen....sen blev jag dålig, fick ont i örat och halsen så då var ju inte jag allt för pigg heller så hela förra veckan blev helt kaos....och det där tvättberget....det bara växte och växte och växte....men det lyckades jag påbörja i helgen i alla fall....

Sen var jag hos svärmor i fredags på morgonen innan jag skulle till frisören, så satt vi och pratade lite så berättade jag att Nova hade minsann fått sin första tand och så visste hon sen innan att hon hade varit gnällig och lös i magen...ja ja men det är ju därför hon har varit sån då ju sa hon...det var ju tanden!!

Fanken va dum man är...va ja det vet jag väl!! Att jag inte kom att tänka på det förrän hon sa det....har man helt tappat huvudet eller vad är det med mej...När hon sa det så JA VISST det är klart...då slog det mej....

ja ja...nu har den kommit i alla fall...det tråkiga är väl egentligen nu att hon har redan hunnit bajsa tre gånger idag....och sista var precis som det började förra veckan...så nu kommer väl nästa....hon hann bli bra över helgen men det verkar sätta igång igen nu...uscha....
Får klä in stackaren i plast, får klippa ut små kläder ur plastpåsar....

Vi får väl se hur det bli....

1 kommentar:

Ina sa...

Inget kul det där med massa byten dagen igenenom. Hoppas att det gär över snart. *kram*