måndag 23 februari 2009

Hmm jag läste på en kompis blogg om varför hon har en blogg och så ställde hon frågan vidare lixom....så nu tänkte jag svara:

Varför startade jag en blogg egentligen?

Jag startade min av den enkla anledningen att min familj inte bor här i närheten och har inte möjligheten att träffa oss och barnen så mycket, så det är ett enkelt och smidigt sätt för dem att hänga med lite i vad som händer här hos oss...Sen om det är andra som är intresserade av att kolla in gör inte det nåt förstås, det är ju alltid roligt att man ser att det är NÅGON som är intresserad av ens ganska vanliga liv.....

Tanken att ha bloggen som en dagbok har oxå slagit mej men så insåg jag att det jag i vanliga fall skriver i min privata dagbok kanske inte ska skyltas med här, det är ju mina egna tankar och de skriver jag ju just där för att jag inte vill att någon annan ska se eller höra dem, så då är det ju himla dumt att lägga ut dem på nätet...hehe

Nä så här är min familjs dagbok och andra inte så privata tankar!!

Sen är det väl synd att man inte ha skrivandets talang som man ser en del andra har...en del skriver så bra och har ett bra upplägg på sina texter så det är roligt att läsa, det kanske inte mina är men ändå...

Själv tycker jag det är fantastiskt roligt att se vad andra har för syn på livet och olika händelser och vad som händer i andras roliga liv....

Inga kommentarer: