fredag 13 februari 2009

Fredagen den 13:e.....

Nä skulle inte tro att jag åker 30 mil på fredagen den 13:e, särskilt inte när det har varit snö och blask om vartannat så att vägarna är hala...så vistelsen här nere blir lite förlängd, i alla fall tills imon. Jompe sa att det skulle klarna upp till imon så det hoppas vi på.

Nu har i alla fall Felicia börjat gå utan blöja större delen av dagen...innan var det mest en kort stund och så men nu är det hela dagen fast än har hon inte bajjat på pottan så vi får väl se hur det går....
Det är roligt nu när hon kommer och vill kissa och verkligen säger till...Min stora lilla tjej!!

Har inte hittat så mycket saker till mitt tittskåp som jag hade hoppats på, det visade sig att jag ju hade slängt en hel del av mina grejor för några år sen...typiskt....nåja jag får väl försöka hitta på andra ställen...

1 kommentar:

Unknown sa...

Bra att du inte ger dig ut i skit vädret..usch..å dagen till ära..klokt val.. Om man nu får vara skrock full.. Jag undrar vad har man i ett titt skåp..och ursäkta frågan..vad är det ??
När jag hör ordet tittskåt..tänker jag på ett sådant runt rör som man vred på å så bildade det olika saker..Är det sånt du vill göra.. ?
Ta inte illa upp vid frågan..
Vi är ett gäng tjejer som skall på scrapp mässan den 7 mars och på söndagen 8 mars skall jag ha ett gäng hemma(i min studio) där vi scrappar album,kort,böcker..pyssel kväll alltså.. Vill du hänga på så är du hjärltigt välkommen..
MVh Maria i vårgårda