torsdag 5 februari 2009

hm...

Hm...har lite funderingar...vill hitta nåt jag tycker är kul att pyssla med...nåt man kan istta med och bara koppla av....har alltid tyckt det vart kul att pyssla med lite av varje...nu är frågan bara vad? Provade smycken men tröttnade, hade inte fantasi till att variera så mycket....sen köpte jag hem lite till scrapbooking, men har lixom inte kommit så långt...men så är jag lite fundersam på en annan grej men jag vet inte om det alls är nåt för mej....förmodligen inte många som sysslar med just det men jag funderar på om det kan vara nåt för mej...

Att göra tittskåp? Hm vet inte tänkte jag ska köpa en bok om det i alla fall så får vi se hur det slutar....

2 kommentarer:

Ina sa...

Det låter pilligt och kul. Jag hänger på om du ska börja med det. *kram*

Unknown sa...

tjena tjejen..kul att du följer min blogg..
Jag funderade som du för två årsen..smycken..porvade,köpte hem saker..men usch vad pilligt..
så blev det Scraapboooking.. HLET TOTALT FAST.. från att aldrig har gillat å pyssla lr göra npt som kräver att man sitter still så är det helt underbart idag att sätta sig å timmarna går.. jag gör allt fårn 30*30 album, binder ihop egna album..gör askar,små handväskor..
Det går å scrappa ALLT.. Ha det så gott.. // MARIA