söndag 22 februari 2009

Trött!!!

ÅH så trött jag blir!!! Kom i säng rätt sent igår och kunde inte somna direkt...fjantig som jag är, hade set nån thriller igår så jag kunde inte somna....löjligt men sant... så nu hoppade jag väl på lite sovmorgon...i alla fall till sju halv åtta som vanligt...men inte idag inte...näpp nu skulle Nova vakna kl 06!!! Jaha tack för den, vi skulle behövt gå upp så tidigt om vi skulle åkt till babysimmet men nu när jag för en gångs skull kände att det kunde vara kul trots att det är så tidigt så har Nova b livit förkyld igen plus att hon har en grym ögoninflammation, så jag fick hoppa över det igen....

Börjar kännas lite onödigt att behöva betala 900 spänn har ju redan missat tre gånger... ska maila och kolla med hon som har det...kanske kan hoppa av....

Inga kommentarer: