onsdag 11 februari 2009

Hos mams...

Japp så kom vi ner igår eftermiddag och vi tog väl det mest lugnt, var iväg en runda och hälsade på en bekant till mamma, han vart nyfiken på Barnen hade inte träffat Felicia sen hon var 3 månader och Nova hade han inte alls träffat. Det var en kort stund bara sen gick vi hem igen. Sen satt vi väl och pratade halva kvällen.

Idag vart vi i stan, mamma skulle klippa sej och jag ville kika lite i affärena....och till min förvåning så hittade jag en kappa som jag såg i julas...då kostade den 1200 idag kostade den 400....MIN storlek...den bara SKREK på mej!!! Kan ju inte få fler tecken på att jag skulle köpa den!! I julas våndades jag SÅ för att jag inte hade råd att köpa den....men nu tog jag mej råd när den var så BILLIG!!!! Sambon blir väl tokig på mej....är nog lite smyg shopoholic......men säg inget....

Sen hade ju den kära gamla gulafffären kursat så då var man ju tvungen att kika in där och fynda lite...jodå så det blev lite där oxå.....
Får väl "break it gently" för honom när jag kommer hem.....

1 kommentar:

Västgötskan sa...

Annars hänger du den längst in i garderoben och tar fram den nästa säsong.
När han frågar om du köpt en ny jacka, så kan du säga: "Den här gamla trasan har hängt i garderoben läääänge"... ;-)